In januari 2017 zijn we gevraagd om eens mee te kijken bij OH MY! Music Festival (toen nog onder andere naam). In de loop van het jaar was de samenwerking zo goed  bevallen dat we een vaste samenwerking zijn aangegaan met 010 Vision B.V. en hebben we een geweldig team opgebouwd!

Hét succes van OH MY!

Toen in begin 2018 het festival toe was een een nieuwe naam hebben we de vraag gesteld wat beschrijft dit festival het beste? Na dagen te hebben gebrainstormd kwam er één gevoel constant terug; het ‘WOW’ moment, de OH MY (Gosh). Hier konden we zoveel kanten mee op dat het voelde alsof het juist was en nog geen maand later zijn we naar buiten gegaan met de nieuwe naam OH MY! Music Festival. Het voelde bijna als een nieuw festival met nieuwe energie, maar wel nog de stijl van Pink, Bold & Bubblegum. Met hevige afhankelijkheid van verschillende datamodellen en tracking algoritmes werd de 2019 editie voorbereid die binnen 12 uur is uitverkocht met meer dan 17.000 bezoekers, hier is ook flink getarget op landen rondom Nederland zoals Verenigd Koninkrijk, Duitsland en België. Hiermee werd het succes bestempeld en is er gekozen om nog één dag aan het festival vast te plakken, een weekender. In 2019 heeft OH MY! meer dan 35.000 bezoeker mogen ontvangen, wat in 2017 begon als een droom is in 2019 werkelijkheid geworden. De volgende editie wordt nog groter en mooier (hopelijk nog in 2021)!